Tūru organizatori kā starpposms starp tūristiem un tūrisma pakalpojumu nodrošinātājiem saved kopā dažādus ar tūrismu saistītu pakalpojumu sniedzējus, lai kopā radītu pilnīgu brīvdienu komplektu, kas pēc tam tiek tieši vai ar ceļojumu aģentu palīdzību pārdots pircējiem. Katrā komplektā ietilpst naktsmājas (bieži iekļaujot arī ēdināšanu), transportu uz un no tūrisma mērķa, kā arī transportu pašā galamērķi un dažādu pasākumu apmeklēšanu, piemēram, ekskursijas vai sociāli pasākumi. Bieži tūru organizatori nespēj tieši kontrolēt šo darbību vides un sociālās sekas. Tomēr tūristi parasti tieši no tūru organizatoriem gaida, ka viņu piedāvātais pakalpojums ne vien nodrošinās kvalitāti un būs samaksātās naudas vērts, bet arī vēlas, lai tiktu aizsargāta vide un sociālā ilgtspējība.
|
Piemērs
Zaļais ceļojumu tirgus (The Green Travel Market)
Zaļais ceļojumu tirgus ir globāla iespēja Eiropas un Ziemeļamerikas tūru organizatoru piedāvātajos brīvdienu komplektos ietvert ilgtspējīgus produktus. Zaļais ceļojumu tirgus tika uzsākts kā interneta projekts vieta, kurā vienam uzņēmējam satikt citu, bet šobrīd tā ietvaros ir pieejami simtiem ilgtspējīgi produkti.
Zaļais ceļojumu tirgus sniedz jaunāko un uzticamu informāciju par esošajiem ilgtspējīgajiem produktiem. Zaļajā ceļojumu tirgū ir pieejami dažāda veida ilgtspējīgi produkti no visiem tūrisma piegādes ķēdes posmiem, tajā skaitā, tūrisma mērķi, aizsargātie apvidi, ekskursijas un tūres, ienākošo tūristu tūru organizatori un transporta pakalpojumi. Zaļais ceļojumu tirgus piedāvā plašu pakalpojumu klāstu, lai atbalstītu vietējos ražotājus un palīdz sakontaktēties ar Eiropas un ASV tūru organizatoriem un medijiem. Zaļais ceļojumu tirgus sadarbojas ar 1500 tūru organizatoriem.
www.greentravelmarket.info
|