Ilgstspējīgs tūrisms

 

 

Tūrisma ētika

Nelabvēlīgajiem tūrisma efektiem gūstot arvien lielāku publicitāti, patērētāju pieprasījums pēc produktiem, kas ievēro ilgtspējīga tūrisma vērtības, arvien pieaug (ētiskā patērētājfilozofija). Praksē tomēr tiek runāts par to, ka tūristi kā patērētāji nav spējuši izdarīt nepieciešamo spiedienu, kas vajadzīgs būtisku pārmaiņu panākšanai. MORI (Market Opinion Research International - Tirgus sabiedriskās domas starptautiskā izpēte) veiktajā aptaujā ir secināts, ka patērētāji neuzskata tūrismu par nozīmīgu vides kaitējuma cēloni, lai gan eksistē pierādījumi par pieaugošu vides apziņas rīcību.

Detalizēti politiski, ekonomiski un sociāli ētiski argumenti ir uzsvērti Lielbritānijas brīvprātīgajā organizācijā Rūpes par tūrismu.

Beleka – Turcija

AtpakaļTālāk