Piekrastes Zonas Pārvaldība
|
|||||||
Struktūra
|
Mērķi | Ētika | |||||
Organizācijas struktūra | Likumdošana | Tradīcijas un sabiedrības normas | Drošība Resursi Attīstība |
Integrācija Harmonizācija Līdzdalība |
Piekrastes Zonas Pārvaldības Uzdevumi
|
|||||||
Problēmas atzīšana |
Plānošana
|
Ieviešana
|
Novērtēšana | ||||
Pētniecisks novērtējums |
Datu ievākšana | Politikas attīstība | Lēmuma pieņemšana | Plāna izpilde | Funkcionēšana un uzturēšana | Monitorings | Novērtējums un perspektīvas |
Piekrastes Zonas Pārvaldības Instrumenti un iespējas
|
|||||||
Izglītības un apziņas programmas | Ekoloģiskās datubāzes | Sistēmu analīze | Lēmumu atbalsta sistēmas | Likumdošanas un nelikumdošanas līdzekļi | Darbības procedūras | Uz mērķi balstīta monitoringa shēma | Uz mērķi orientēta novērtēšana |
Izpēte | Demogrāfiskā un ekonomiskā statistika | Dabas sistēma Sociālekonomiskā sistēma lietotāju funkcijas pārvaldības sistēma |
Labumu/izmaksu, multikritēriju un eko-eko novērtējums
|
Finansēšanas mehānismi | Uzraudzība Uzturēšana Risku pārvaldība |
Izpētes un analīzes jaudas | Atklātā procedūra ar ieinteresētajām pusēm un lietotājiem |
Sabiedrības līdzdalība | Dabas resursu skaitīšana | Multidisciplināra sadarbība | Atklātas plānošanas procedūras ar ieinteresētajām pusēm un lietotājiem | Vadlīnijas |
|
Attālināta datu ievākšanas un ĢIS datubāzes | Publiska apspriede |